Det ligger stort potensiale i markedsførings- og reklamegaver. Gaver er med på å legge grunnlaget for å starte og vedlikeholde gode relasjoner med både gamle og nye kunder, og også ansatte.

Firmagaver kan være så mangt: alt fra capser, t-skjorter, nøkkelhanker og penner, er vanlige gaver å forære sine samarbeidspartnere. Å trykke din bedriftslogo på gaven gjør selskapet ditt langt mer synlig, hvilket hjelper selskapets markedsføring. Å gi gaver er en vinn-vinn-situasjon for både den som gir og den som får. Kunden/ansatte får et gratis, nyttig produkt og en nærere relasjon til deg, og din bedrift får den nødvendige oppmerksomheten som skal til for at flere potensielle kunder for øynene opp for deg og ditt virke.

Gi en passende gave

Er gaven du gir direkte tilknyttet kundene og deres virke, gjør du det personlig. Da opplever den enkelte kunden å bli verdsatt, og båndet dere imellom styrkes ytterligere.

Gi derfor kundene en gave som sømmer seg. Printoz har et bredt utvalg av produkter som kan gis, i tillegg til at de hjelper deg med trykking og kan bistå med gode råd.

Uavhengig av hva du er ute etter, finner du nok noe passende for deg og ditt selskap i Printoz brede sortiment. Med over 29 000 ulike produkter finnes det noe for ethvert foretak, uansett budsjett og målgruppe.

Gaver gjør inntrykk

Firmagaver fungerer som en bedrifts ansikt utad, noe som gjør det viktig at firmagaver er av god kvalitet. Slik får klienter inntrykk av at bedriften din også er troverdig. Takket være Printoz lange erfaring, vet de hva som er nyttig for å tilfredsstille kunders krav. Derfor er de alltid tilgjengelige for å svare på spørsmål.

Å gi firmagaver er som kjent god markedsføring, men det må ikke glemmes at kunden som mottar gaven også gjør seg et inntrykk av bedriften de fikk den fra. En god gave insinuerer at den enkelte kunden settes pris på, i tillegg til at det bygger merkevare.